MolHol

There is no life without my family & friends..

Sjuk och tänker tillbaka på semestern

Publicerad 2014-09-17 15:31:00 i Allmänt, Bilder,

Gick hem från jobbet i måndags då jag inte kände mig så bra, sen var jag hemma hela dagen igår. Idag hade jag tänkt att  ta mig till jobbet, så jag fixade iordning matlådan och cyklade iväg till min syster Marlén (eftersom hon var hemma pga sjukt barn) för att äta frukost och fika innan jobbet. Men inser snart att det inte blir något jobb idag heller.. 
 
Så nu sitter jag här och dricker te och tänker tillbaka på min utomlandsresa jag gjorde tillsammans med Maria för fyra veckor sen. Var en rikig härlig och spontanresa då vi bokade en sistaminuten resa 15 dagar innan avresedatumet. Hotellet vi bodde på (Sunwing Side west beach i Turket) var rikigt bra. Särskilt för barnfamiljer då det var ett familjeanpassat hotell med mycket roligt för barn.
 
En grej jag kan starkt rekomendera för folk som åker dit är att åka ut på någon av utflykterna, vi åkte ut på en trevlig båtutflyckt som började på Manavgatfloden som sedan fortsatte ut på havet. Det var god mat och man fick chansen att bada i den 17-18 gradiga floden som var rikigt svalkande! Vi fick självklart bada i havet med.  
 
 
 
Såhär såg stranden ut som låg på gångavstånd ifrån hotellet
 
Här stannade vi när vi åt. På bilden kan man se både floden och havet lite längre bort 
En av de goda drinkarna som vi drack på hotellet
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela