MolHol

There is no life without my family & friends..

Funderingar

Publicerad 2014-09-15 23:33:00 i Allmänt,

Har funderat till och från om jag ska börja använda denna blogg igen eller bara ta bort den. Har inte bloggat på länge då min andra blogg är borttagen sen ett bra tag tillbaka nu.

Var rätt kul att blogga när jag väl hade tid och saker att skriva om, som jag hade på min andra blogg. Denna bloggen har tyvärr aldrig varit lika bra, men det går ju att ändra på.

Till att börja med så har jag fixat till bloggens layout, så att den passar mig i nuläget. Men jag kommer antagligen mest använda bloggen för min egen del, för att det är kul att samla sina tankar och bilder på ett ställe som man sedan kan kolla tillbaka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela