MolHol

There is no life without my family & friends..

Fredag morgon

Publicerad 2014-09-26 09:02:38 i Allmänt, Bilder,

Nu är busfröt på förskolan och jag sitter framför datorn och väntar på att klockan ska bli efter 13.38, för då kommer jag att sitta på tåget mot Stockholm. Jag ska tillbringa helgen med min syster My och hennes kille som bor där (tidigare när jag skrivit om henne har hon bott i Örebro).
 
Det ska bli kul helg! Är alltid lika kul att åka till min älskade syster. Som kanske märks så betyder mina systrar väldigt mycket för mig och har alltid gjort. 
 
Här är två bilder på Myzing och mig, när jag har vart o hälsat på i Örebro 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela