MolHol

There is no life without my family & friends..

Fredag

Publicerad 2014-09-19 11:53:26 i Allmänt, Helg,

Inatt sov min systers barn Embla hemma hos oss och hennes lillebror Vinton sov hemma hos deras farmor och farfar, eftersom att syster o hennes kille är i Borsås varje torsdag till fredag ett tag framöver. Det är så att min systers kille fick beskedet om att han har en hjärntumör nu i våras och i början av sommaren gjordes en opperation och nu åker han på strålning i borås varje måndag-fredag. 
 
Detta är något som tar mycket på allas humör och krafter. Är aldrig roligt när någon får cancer och särskilt inte när det är någon man känner, någon som man ser som en familjemedlem. Han har ju funnits i mitt liv sedan jag var liten och fortfarande sov tillsammans med min syster (Är min äldsta syster Marlén som jag pratar om, som är 11 år äldre än mig).
 
Men men.. vi hoppas ju på det bästa! Finns ju inte så mycket vi kan göra mer än att finnas där för honom och göra vardagen så normal som möjligt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela