MolHol

There is no life without my family & friends..

Bakning en regnig söndag

Publicerad 2014-09-21 20:35:04 i Allmänt, Bilder, Helg,

Har även idag vart hos syster och hjälpt till med lite allt möjligt.
 
Systers kille Erik hade kollat upp lite olika recept på nougat under dagen som vi alla blev väldigt sugna på. Därför ställde sig Marlén och jag i köket och gjorde iording det till oss alla. Barnen tyckte om att äta kanterna som vi skar bort (dom är så himla gulliga!).

Har vart en bra men även jobbig dag, då det har vart full rulle hela tiden (man blir trött av små busfrön!). Var inte så jättekul att det spöregnade när jag skulle gå hem heller, men som tur var så har jag en vattentät jacka i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela