MolHol

There is no life without my family & friends..

Torsdagsmys

Publicerad 2014-10-09 18:36:30 i Allmänt, Bilder,

Dagen har spenderats hemma hos syster och vi har bakat äggfri-dumlekladdkaka. Efter att Embla hade åkt iväg för att rida gick jag hem för att ta det lite lugnt innan Embla kommer hit för att ha torsdagsmys och övernatta. Torsdagsmyset lär innehålla godis och film. Embla har valt att vi ska se Pongo och de 101 Dalmatinerna som var min favoritfilm när jag var liten. Jag hade hur många dalmatinergosedjur som hellst, men min absoluta favorit var en stor Pongo som jag släpade runt överallt. Den blev ju rätt så smutig av de, så min farmor brukade bada honom när jag var där, hon fick även sy dit hans öra som lossnade då det ofta var de som jag höll i när jag släpade runt honom. Minnen. 
En nyvaken vinton ville inte busa mer med syster Embla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela