MolHol

There is no life without my family & friends..

Halloween

Publicerad 2014-11-06 21:51:59 i Allmänt, Bilder, Helg,

 
I lördags gick jag och några tjejer ut på Stadt i Mariestad då det var halloweentema och alla som var utklädda fick gå in gratis. Eftersom jag inte rikigt vad jag skulle klä ut mig till och det blev bestämt lite i sista minut så fick jag och mina systrar tänka ut vad jag skulle klä ut mig till. Vi tänkte på lite olika saker tills vi kom fram till att jag skulle vara häxa. Eftersom jag inte hade någon häxhatt eller bra kjol så fick jag slänga mig iväg till skövde. Hatten hittade jag på ICA Maxi och kjolen på Lindex. Var en bra kväll, tack vare Amanda! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mollie

Mitt namn är Mollie och jag är 19 år, denna blogg använder jag för att skriva om min vardag och funderingar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela